تشکر ویژه از سرپرست

نويسندگان
وبلاگ دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید و آدرس fcomidkhalifabad.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 44
بازدید کل : 19870
تعداد مطالب : 41
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1

علیبرضا سروری جوان22 ساله و دانشجوی رشته الکترونیک دانشگاه گیلان که در مسابقات لیگ زیرگروه  و لیگ یک نوجوانان گیلان به عنوان سرپرست تیم امید خلیف اباد اسالم و همچنین در مسابقات لیگ برتر امیدهای استان به عنوان سرپرست تیم شاهد تالش حضور داشت.

بنا به نقل خودشان مدتی می خواهند از فوتبال  دور باشند تا به مسائل تحصیلی خود بپردازند و آماده کنکور ارشد شوند، علیرضا سروری در دوران ابتدایی ، راهنمایی و دبیرستان به عنوان شاگرد نمونه انتخاب می شد و در تمام دوران تحصیلی خود معدل کمتر از 19 را ندید زمانیکه اسماعیل سعادتی نیا به عنوان مسئول کانون فرهنگی و هنری بقیة الله (عج) مسجد جامع خلیف آباد انتخاب شد علیرضا سروری از کسانی بود که از اول دوره مدیریت ایشان تا به انتها با ایشان همراه بود به عنوان مسئول فرهنگی و همچنین مسئول آموزشی این کانون بعداز تاسیس باشگاه امید خلیف آباد اسالم ایشان از طرف آقای سعادتی نیا به عنوان سرپرست تیم های پایه این باشگاه انتصاب گردید.

جا دارد در این جا از زحمات و خدمات ماندگار این عزیز که با از خودگذشتگی های فراوان خود باعث پیشرفت بازیکنان و موفقیت باشگاه امید شدند تشکر  و قدردانی ویژه به عمل آید امیدواریم که ایشان در تمام عرصه های تحصیلی و زندگی خود موفق و سربلند باشند.انشاالله.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 3 مهر 1394برچسب:, ] [ 21:21 ] [ mes.sanania ]

درباره وبلاگ

Football is like life - it requires perseverance, self-denial, hard work, sacrifice, dedication and respect for authority. Vince Lombardi
  • کد نمایش افراد آنلاین